Profesjonalny sklep fotograficzny dcfoto.pl
wygodne i bezpieczne zakupy
dla miłośników fotografii
Twój Koszyk
zawiera 0 produktów za kwotę:
0,00 PLN

Wyróżnienie Opineo

Wyróżnienie serwisu opineo.pl dla sklepu dcfoto.pl 

W rankingu niezależnego serwisu gromadzącego opinie od realnych konsumentów, czyli Opineo.pl nasz sklep otrzymał wyróżnienie w kategorii sklep fotograficzny w dziale "młode wilki". Dziękujemy wszystkim naszym Klientom, bez których to wyróżnienie nie byłoby możliwe i obiecujemy, że będziemy starać się jeszcze bardziej, aby zakupy w naszym sklepie były dla Państwa udane i w pełni satysfakcjonujące.

Ranking jest dostępny na stronie http://static.opineo.pl/press/dl/ranking_sklepow_internetowych_2014.pdf

 

Znak jakości Opineo Q

Znak jakości Q

Sklep dcfoto.pl uzyskał pozytywny wynik audytu wykonanego przez serwis opiniotwórczy Opineo.pl i uzyskał certyfikat "Jakość usług Opineo". 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich e-Klientów Opineo chce pomagać w wyborze sklepów o sprawdzonej reputacji i wysokiej jakości usług. Sklepy oznaczone znakiem jakości Q podlegają stałemu monitoringowi przez Zespół Opineo, który sprawdza czy sklep spełnia prawne aspekty funkcjonowania i sprzedaży przez Internet oraz przez Klientów, którzy przyznają sklepowi punktację.

Każdy sklep oznaczony znakiem jakości Q jest weryfikowany pod kątem poniższych kryteriów:

  1. Kompletne dane podmiotu prowadzącego sklep
    • Adres siedziby, NIP, REGON, KRS, telefon kontaktowy do sklepu.
       
  2. Podany koszt dostawy produktu
    • W przejrzysty sposób informowanie Klientów o kosztach dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep.
       
  3. Podany termin dostawy produktu
    • W przejrzysty sposób informowanie Klientów o terminie dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep.
       
  4. Opis trybu postępowania reklamacyjnego
    • W przejrzysty sposób informowanie Klientów o trybie postępowania w przypadku zgłoszeń reklamacyjnych
    • Udostępnienie Klientom formularza dostępnego na stronie sklepu, zgłoszenia przyjmowane przez e-mail, tradycyjną pocztę, infolinię itp.
       
  5. Zapłata za produkt
    • Udostępnienie Klientom kilku rodzajów form płatności ( przy odbiorze, przelewem, e-płatności itp.)
    • Zaniechanie praktyk niezgodnych z prawem dotyczących żądania zapłaty przed wysyłką towaru do Klienta
       
  6. Informacja o prawie zwrotu towaru w ciągu 10 dni od zakupu
    • W przejrzysty sposób informowanie Klienta o przysługującym mu prawie do zwrotu towaru w ciągu dziesięciu dni bez podawania jakichkolwiek przyczyn. Dziesięć dni liczy się od odbioru towaru, a żeby zachować ten termin, wystarczy by w tym czasie Klient przesłał oświadczenie na piśmie. Sam zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni. Umowa uważana jest wtedy za niezawartą, a sklep ma obowiązek zwrócić pieniądze (klient ponosi jedynie koszty przesyłki pocztowej). Towar powinien być zwracany w stanie niezmienionym.
       
  7. Polska instrukcja dotycząca każdego produktu
    • Każdorazowe dołączanie instrukcji w polskiej wersji językowej
       
  8. Polityka prywatności i bezpieczeństwo
    • Informacja czy i w jaki sposób sklep będzie wykorzystywał dane osobowe Klientów. Opis zasad i bezpieczeństwa przeprowadzania e-płatności.
       
  9. Liczba opinii w niezależnym serwisie Opineo
    • Certyfikacji podlegają sklepy, które aktywnie współpracują z Opineo przez okres dłuższy niż 3 miesiące
    • Certyfikacji podlegają sklepy, które są uczestnikami Programu „Słucham swoich Klientów” i w 100% poddają się ocenie i opiniom swoich Klientów
    • Średnia liczba opinii zamieszczonych przez Klientów sklepu w ostatnich 60 dniach musi być większa niż 30
       
  10. Średnia punktacja przyznawana sklepowi przez Klientów
    • Ogólna punktacja sklepu musi być wyższa niż 8.79 pkt
    • Średnia punktacja sklepu z ostatnich 60 dni musi być wyższa niż 8.49


Certyfikat ten jest potwierdzeniem, że zadowolenie Klientów jest dla nas priorytetem i staramy się, aby każdy Klient czuł się komfortowo i bezpiecznie podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie.


Producenci

Autoryzowany partner Manfrotto - Premier Partner
Kontakt

dcfoto.pl
ul. Toszecka 102/127
44-117 Gliwice, woj. śląskie,
Polska

Telefon: 322310051
od 9:30 do 18:00

Telefon kom:
500373583
500373829
od 8:00 do 18:00

e-mail: sklep(at)dcfoto.pl

Opinie o sklepie



Informacje dodatkowe