Wyróżnienie serwisu opineo.pl dla sklepu dcfoto.pl
W rankingu niezależnego serwisu gromadzącego opinie od realnych konsumentów, czyli Opineo.pl nasz sklep otrzymał wyróżnienie w kategorii sklep fotograficzny w dziale "młode wilki". Dziękujemy wszystkim naszym Klientom, bez których to wyróżnienie nie byłoby możliwe i obiecujemy, że będziemy starać się jeszcze bardziej, aby zakupy w naszym sklepie były dla Państwa udane i w pełni satysfakcjonujące.
Ranking jest dostępny na stronie http://static.opineo.pl/press/dl/ranking_sklepow_internetowych_2014.pdf
Znak jakości Opineo Q
Sklep dcfoto.pl uzyskał pozytywny wynik audytu wykonanego przez serwis opiniotwórczy Opineo.pl i uzyskał certyfikat "Jakość usług Opineo".
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich e-Klientów Opineo chce pomagać w wyborze sklepów o sprawdzonej reputacji i wysokiej jakości usług. Sklepy oznaczone znakiem jakości Q podlegają stałemu monitoringowi przez Zespół Opineo, który sprawdza czy sklep spełnia prawne aspekty funkcjonowania i sprzedaży przez Internet oraz przez Klientów, którzy przyznają sklepowi punktację.
Każdy sklep oznaczony znakiem jakości Q jest weryfikowany pod kątem poniższych kryteriów:
-
Kompletne dane podmiotu prowadzącego sklep
-
Adres siedziby, NIP, REGON, KRS, telefon kontaktowy do sklepu.
-
Adres siedziby, NIP, REGON, KRS, telefon kontaktowy do sklepu.
-
Podany koszt dostawy produktu
-
W przejrzysty sposób informowanie Klientów o kosztach dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep.
-
W przejrzysty sposób informowanie Klientów o kosztach dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep.
-
Podany termin dostawy produktu
-
W przejrzysty sposób informowanie Klientów o terminie dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep.
-
W przejrzysty sposób informowanie Klientów o terminie dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep.
-
Opis trybu postępowania reklamacyjnego
- W przejrzysty sposób informowanie Klientów o trybie postępowania w przypadku zgłoszeń reklamacyjnych
-
Udostępnienie Klientom formularza dostępnego na stronie sklepu, zgłoszenia przyjmowane przez e-mail, tradycyjną pocztę, infolinię itp.
-
Zapłata za produkt
- Udostępnienie Klientom kilku rodzajów form płatności ( przy odbiorze, przelewem, e-płatności itp.)
-
Zaniechanie praktyk niezgodnych z prawem dotyczących żądania zapłaty przed wysyłką towaru do Klienta
-
Informacja o prawie zwrotu towaru w ciągu 10 dni od zakupu
-
W przejrzysty sposób informowanie Klienta o przysługującym mu prawie do zwrotu towaru w ciągu dziesięciu dni bez podawania jakichkolwiek przyczyn. Dziesięć dni liczy się od odbioru towaru, a żeby zachować ten termin, wystarczy by w tym czasie Klient przesłał oświadczenie na piśmie. Sam zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni. Umowa uważana jest wtedy za niezawartą, a sklep ma obowiązek zwrócić pieniądze (klient ponosi jedynie koszty przesyłki pocztowej). Towar powinien być zwracany w stanie niezmienionym.
-
W przejrzysty sposób informowanie Klienta o przysługującym mu prawie do zwrotu towaru w ciągu dziesięciu dni bez podawania jakichkolwiek przyczyn. Dziesięć dni liczy się od odbioru towaru, a żeby zachować ten termin, wystarczy by w tym czasie Klient przesłał oświadczenie na piśmie. Sam zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni. Umowa uważana jest wtedy za niezawartą, a sklep ma obowiązek zwrócić pieniądze (klient ponosi jedynie koszty przesyłki pocztowej). Towar powinien być zwracany w stanie niezmienionym.
-
Polska instrukcja dotycząca każdego produktu
-
Każdorazowe dołączanie instrukcji w polskiej wersji językowej
-
Każdorazowe dołączanie instrukcji w polskiej wersji językowej
-
Polityka prywatności i bezpieczeństwo
-
Informacja czy i w jaki sposób sklep będzie wykorzystywał dane osobowe Klientów. Opis zasad i bezpieczeństwa przeprowadzania e-płatności.
-
Informacja czy i w jaki sposób sklep będzie wykorzystywał dane osobowe Klientów. Opis zasad i bezpieczeństwa przeprowadzania e-płatności.
-
Liczba opinii w niezależnym serwisie Opineo
- Certyfikacji podlegają sklepy, które aktywnie współpracują z Opineo przez okres dłuższy niż 3 miesiące
- Certyfikacji podlegają sklepy, które są uczestnikami Programu „Słucham swoich Klientów” i w 100% poddają się ocenie i opiniom swoich Klientów
-
Średnia liczba opinii zamieszczonych przez Klientów sklepu w ostatnich 60 dniach musi być większa niż 30
-
Średnia punktacja przyznawana sklepowi przez Klientów
- Ogólna punktacja sklepu musi być wyższa niż 8.79 pkt
- Średnia punktacja sklepu z ostatnich 60 dni musi być wyższa niż 8.49
Certyfikat ten jest potwierdzeniem, że zadowolenie Klientów jest dla nas priorytetem i staramy się, aby każdy Klient czuł się komfortowo i bezpiecznie podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie.